Saturday 1 November 2014

SELAMAT DATANG NOVEMBER




Sekejap je dah masuk November, kurang dari 2bulan kita akan bertukar tahun, akan meninggalkan 2014 yang penuh berliku. Mengenang perjalanan sepanjang Jan - Oct 2014 apa yang dapat di capai apa yang tinggal kenangan apa yang masih boleh diperbaiki utk tahun yang berbaki tak sampai 2bln?

Moh flash back apa terjadi sepanjang 2014 ...Tiada apa sangat sepanjang 2014 cuma lebih fokus dgn Shaklee, anak-anak dan keluarga. Banyak menghabiskan masa menguruskan rumah tangga sesambil manja-manja buat Shaklee.

Manja-manja buat Shaklee usaha manja-manja income pun manja-manja lah jadinya..

Sepanjang 10bulan dengan Shaklee macam-macam di harungi, emosi, fizikal, mental dan spritual..Sepanjang 10 bulan Shaklee telah mengubah fikiran saya, mengali cheese saya, mengalih fokus saya dan kehidupan walaupun belum cukup seimbang tetapi perubahan ke arah itu sudah bermula..Alhamdullilah..



November kita ada misi penutup 2014 moga 2014 ada kenangan MANIS dan INDAH bersama SHAKLEE..MOGA NOVEMBER ADA SESUATU YANG ISTIMEWA..

PASTI ISTIMEWA kerana SMS-SMS yang pihak SHAKLEE kirim pada pagi ini sangat indah..

Perjuangan harus di teruskan..tiada toleh kebelakang lagi..Yang berlalu biarkan berlalu...moh kita bergerak PANTAS DAN CEMERLANG SEPANJANG NOVEMBER INI

Bermula November juga anak-anak mula misi mereka SWIMMING CLASS ..
SALAH SATU IMPIAN SAYA UNTUK ANAK-ANAK ...ALHAMDULLILAH


No comments:

Post a Comment