Wednesday 5 November 2014

IMPIAN MAK VS IMPIAN ANAK

Impian? kita semua ada impian tak kisah la apa yg kita impikan tapi bila dah bergelar ibu ni impian sendiri selalu jatuh no 2 sebab berperang dengan impian anak..

Macam kejam bunyinya kan..hehe..tapi itulah hakikat bila dah jadi ibu ni priority adalah anak..semua berkenaan anak kalau boleh didahulukan termasuk lah impian mereka..

Kalau ibu ni impian biasanya lah impian kalau yang bekerja nak jadi suri..yg suri impian dia nak ada side income cotohnya la..Tapi buat saya yang tidak bekerja memang masa 24jam dengan anak-anak, menguruskan mereka..saya tetap ada impian..Buat masa ni untuk saya capai impian saya di bantu oleh Shaklee. Impian saya takda yg pelik-pelik apa pun..Impian bebas hutang, nak cari 2nd car yg lebih besar dari yg sekarang sbb ahli keluarga bakal bertambah tahun depan, Kalau ada lebih nak cari rumah teres utk keselesaan anak-anak dan impian untuk menunaikan impian anak-anak yang paling penting..




Anak-anak impian mereka memang HEBAT kadang rasa tertekan nak full fill tapi hati seorang ibu manalah sampai hati nak mengecewakan..usahakan la apa yg termampu walaupun tak dapat penuhi keseluruhan dapat suku pun jadilah kan. tak baik hampakan anak-anak. Tapi impian anak-anak ni pun dapat tertunai kerana Shaklee..

Banyak betul Shaklee bantu saya memperbaiki kehidupan dah la bantu kesihatan kami sekeluarga..poket pun dia bantu, impian pun dia bantu gak,,

Di antara yang dalam proses menunaikan..anak-anak nak bilik mereka sendiri bertema lego ..mana nak cari lego-lego ni ntah la..tapi bilik tu dalam proses yer anak-anak ...


 
Di antara impian anak-anak yang belum dapat dipenuhi...

 






Yang dah tertunai,,
 

 
Insyallah dengan izinnya mama akan usahakan utk realisasikan impian anak-anak mama...Impian yang bakal dibiyai sepenuhnya dengan Shaklee...

No comments:

Post a Comment