Saturday 1 November 2014

WHERE AM I ALL THIS WHILE

Hmm di mana? menghilang? tersepit? bayang-bayang? atau hilang di sebalik kekejaman cyber dan manusia..biarlah masa yang menentukan...

Biarlah saya tidak ke mana-mana masih utuh di sini, masih kekal di sini, masih tegak di sini bersama suami, anak-anak dan juga sahabat setia. 

dan yang pasti masih di sini dengan SHAKLEE yang makin saya cintai..


Dengan Shaklee saya pastikan ke mana-mana saya ditemani supplement untuk di makan di kala berjalan-jalan atau untuk di share cerita dengan rakan-rakan yang baru berkenalan..bak kata Master Norita nenda saya ..jadi lah ayam bertelur sebiji RIUH SEKAMPUNG...


Shaklee telah membawa saya ke merata tempat tahun ini walaupun bukan secara fizikal tapi ceritanya telan membawa saya sampai ke singapore, Jakarta..

Siapa yang tak nak Fizikal menjejakkan diri ke situ...tapi biarlah Shaklee membawa jenama dan keutuhannya merata dan akan saya susuli bila Shaklee mampu menaja secara sepenuhnya perjalanan kami sekeluarga. Buat masa ini saya masih di sini berusaha keras penuh semangat untuk melonjakkan semangat yg pernah luntur dan terkubur..masih di sini bertatih dengan Shaklee supaya masa depan yg pernah musnah, impian yang berkecai dapat di bangunkan secara perlahan-lahan dengan Shaklee

Saya masih di sini mengumpul energy positif, megumpul teman-teman baru dari pelbagai linkungan usia dan minat, mengumpul tabung Shaklee untuk pergi lebih JAUH..

TABUNG DAN IMPIAN SHAKLEE SAYA



Saya masih di sini ingin membantu anda sihat, dan mencapai impian anda yang mungkin tak pernah terfikir boleh di capai, saya masih di sini ingin membantu anda jika anda memberi kepercayaan untuk di bimbing..

Saya masih di sini ...

No comments:

Post a Comment