Friday 31 October 2014

CINTA HATI, BUAH HATI OR INTAN PAYUNG...

Apa lah tajuk ni tak spesifik lansungkan takpa, nanti kita cerita-cerita lebih lanjut OK

Kalau lah seorang remaja tentulah cinta hati dia boyfriend tercintakan, kalau isteri sah-sah sang suami, kalau ibu sah-sah anak-anaknya ..

Tapi sebagai seorang manusia biasa cinta hati saya pelbagai kesemua di atas. Tamak kan? 
Well apa nak dikato perempuan nafsu besar hahahah...

tapi sejak jatuh hati dengan Shaklee sesungguhnya cinta hati saya adalah suami, anak-anak, keluarga dan diri sendiri...dan dah tentu Shaklee ajar saya menjaga cinta hati yang paling AGONG ...RAHSIA OK ..nak tau meh la join team kami..

Siapalah aku bak kata lagu Amy Mastura yg kecik molek yg sentiasa ayu walapun dah 40an...
Tapi dengan Shaklee saya belajar memperbaiki diri untuk memelihara cinta-cinta hati saya espcially cinta AGONG saya...

AGONG kat sini bukan Agong Y.M tu ..Agong cinta hati saya ni, tempat saya mengadu, menangis, merintih, meminta-minta, tempat saya memujuk diri saya sendiri...

Cinta hati lain mungkin acap kali mengecewakan saya jika attention yang saya perlukan tidak diberikan ..Tapi Cinta Agong ni hish dia tak berkomunikasi 1-1 pun tapi tetap penyujuk jiwa raga memberi ketenangan yg ULUNG..

Anyway siapa kata MLM tu takda makna...kalau takda MAKNA ..manakan datang CINTA AGONG ni...

SHAKLEE JE AJAR CINTA AGONG ni....

Jaga Cinta AGONG ni semua cinta hati akan terpelihara dan terjaga..Insyallah...

No comments:

Post a Comment