Friday 31 October 2014

APA YANG BETUL APA YANG BOHONG

Dalam hidup ni kita ada pilihan nak hidup dengan bayangan yg indah-indah atau dengan realiti yang penuh liku. Kebiasaannya kita in between, kita biasa membohongi pemikiran kita hati kita untuk membuatkan kita rasa SECURE. 

Rasanya cukup la sepanjang beberapa tahun yang lepas hidup dalam bayang-bayang impian palsu..Time to grab the realiti dan hidup dengan yang BENAR..

Betul memang pahit dan pedih tapi itulah hakikat kehidupan. Yang betul itu pahit tapi ia akan jadi manis jika kita berjaya melalui fasa itu. Sesuatu yang benar, betul di alami ..sesuatu memori yang akan kekal sepanjang hayat kerana fasa itu sejujurnya betul-betul berlaku.

Dan apa yg benar dan betul berlaku bila di kongsi atau di kenang walaupun kita terlalu fobia untuk mengenang, ia adalah sesuatu yang boleh dibanggakan kerana kita lepas dari fasa itu.

Bohong kita boleh bercerita apa saja kepada sesiapa tetapi cerita itu tiada JIWA. Ia akan jadi sekadar cerita yang tiada rasa.

Shaklee?? 

Ada juga orang tanya betul ke? Bohong la...

Nak tau betul atau bohong makan la, rasa lah dah nikmatinya baru lah kita boleh label orang itu bercakap benar atau hanya omongan kosong..

Sepanjang tempoh pemakanan dan perkenalan dengan Shaklee insyallah saya berkongsi apa yang saya rasa dan teman-teman rasa setelah mengamalkan kehidupan dengan Shaklee

Love Shaklee, Live with it...

No comments:

Post a Comment